Site icon Pistike viccújság

Marketing definíciók

A böngészőben tiltva van a javascript használata. Az űrlap ellenőrző funkciói nem fognak jól működni.

IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

 

Email*
Név*

1. Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odamész hozzá és azt mondod neki: „Isteni vagyok az ágyban!”.
Ez a DIRECT MARKETING.
2. Bulin vagy egy pár haverral és látsz egy jó nőt; egyikük odamegy hozzá és azt moddja neki: „Az a fickó isteni az ágyban!”.
Ez az ADVERTISING.
3. Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odamész hozzá és elkéred a telefonszámát. Másnap felhívod és azt mondod neki: „Isteni vagyok az ágyban!”.
Ez a TELEMARKETING.
4. Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Felismered, odamész hozzá és felfrissítve emlékezetét azt mondod neki: „Emlékszel, milyen isteni vagyok az ágyban?”.
Ez a CONSUMER RELATIONSHIP MANAGEMNENT.
5. Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Felállsz, megigazítod a ruhádat, odamész hozzá és egy pohár pezsgőt töltesz neki, kinyitod az ajtót, amikor kimegy, lehajolsz a táskájáért, mikor leejti, odanyújtasz neki egy cigarettát és azt mondod neki: „Isteni vagyok az ágyban!”.
Mindez a PR.
6. Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odajön hozzád és azt mondja neked: „Hallom, isteni vagy az ágyban!”.
Ez a BRANDING… a márkanév hatalma.
7. Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odajön hozzád és azt mondja: „Isteni vagy az ágyban!”.
Ez a CONSUMER SATISFACTION.

Liked it? Take a second to support Pistike viccújság on Patreon!
This content is available exclusively to members of Pistike2's Patreon at $2 or more.
Exit mobile version