Tibi atya dobozos fröccsöt dob a piacra

IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

 

Email*
Név*

A dobozos sörnek állítana vele konkurenciát az egyik legnagyobb hazai Facebook-oldal.

Új konkurenciát kap a dobozos sör, miután idén nyáron dobozba zárt nagyfröccsel jelentkezik az 1,3 millió Facebook-követővel rendelkező, számos netes mém főszereplőjeként ismert Tibi atya Facebook-oldal.

Tibi atya szerint ugyanis a fröccs ma már nem a talponállók vagy a vizsgára készülő egyetemisták nagy kedvence, hanem ahogy azt számos nemzetközi példa mutatja, olyan modern és közkedvelt frissítő ital, amelyet magas fokon is lehet csinálni, első osztályú alapanyagokból, minőségi csomagolásban kiszerelve. Tibi atya szerint ha sört lehet dobozból inni, akkor miért ne lehetne fröccsöt is.

A terméket fejlesztő szakemberek számára a bor kiválasztásánál az volt a legnagyobb kihívás, hogy úgy kerüljön prémium minőség a dobozokba, hogy az ne mozdítsa meg a középkategóriás értékesítési árat.

„Nem célunk, hogy a fröccs iránt nyitott fiatalok csak egyszer kóstolják meg a Tibi atya fröccsét, sőt éppen ezzel ellentétesek a terveik: azt szeretnénk ugyanis, ha olyan minőséggel találkoznának, amely meggyőzné őket arról, hogy mostantól csak ezt érdemes vásárolni” – nyilatkozta a márka egyik tulajdonosa, Tóth Máté. „Rengeteg tételt megkóstoltunk, mire a kiválasztott bor alapok mellett döntöttünk. Azonban semmi sincs kőbe vésve: a jelenlegi arányok még változhatnak a jövőben” – tette hozzá a Humbák Művek egyik alapítója.

Pistike 2024 05 ho39
(Visited 111 times, 1 visits today)
This content is available exclusively to members of Pistike2's Patreon at $2 2 or more.